Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2009

Από τα ψηλά στα χαμηλά.......


Χθές το βράδυ πήρα για τα χρόνια πολλά τον φίλο μας τον Θανάση.Ξέρετε αυτόν με το πούρο και το σκάφος που σας είχαμε παρουσιάσει σε παλαιότερη ανάρτηση.Πού έκανε ζωή τύπου"Δυναστεία" ,ξέρετε με σκάφη ακριβά ξενοδοχεία και υπηρέτριες.!!!!Και εκεί που τα λέγαμε μου αμολάει την "κανονιά" ότι τώρα με την κρίση οι δουλειές δεν πάνε καλά και τα πούλησε όλα, μαζί και το σκάφος!!!(κρίμα και έλπιζα να με πάει καμιά βολτίτσα το καλοκαίρι).
Β'εβαια μου είπε ότι κάτι ετοιμάζει αλλά το δικό μου το διαβολικό μυαλό τον φαντάστηκε κάπως έτσι(δείτε την φωτό).Μας αρέσει να υπερβάλουμε λίγο αλλά σαν εικόνα μου αρέσει πολύ....

Χρόνια πολλά φίλε Θανάση και είμαι σίγουρος ότι σε λίγο καιρό θα πάρεις καλύτερο σκάφος, να κάνουμε και εμείς τα φτωχαδάκια καμιά βουτιά στα ανοιχτά!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: