Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

Πήρε τίγρη για κατοικίδιο.!!!

Κυριολεκτικά τα έχασα όταν επισκεύτηκα το εξοχικό του φίλου μας Stelakis στην Ραφήνα.Καθώς έπινα το καφεδάκι μου στην αυλή άκουσα ένα βρυχηθμό που έτριξε όλη η γή και εγώ "χέστηκα" από τον φόβο μου.Τι είναι αυτό ρώτησα τον Stelios και αυτός απαθείς μου απάντησε, "τίποτα η καινούρια μας γατούλα"!!!!Ήξερα ότι είχε μια σιαμέζα γάτα στο σπίτι αλλά αυτό δεν έμοιαζε με νιαούρισμα γάτας.Κάνω μια έτσι και τι να δώ στο πίσω μέρος του κήπου.Ένα τεράστιο κλουβί και μέσα μια τίγρη να κόβει βόλτες.Έπαθα την πλάκα μου κυριολεκτικά.Την πήρα να με φιλάει από τους κλέφτες μου είπε ο δικός μου και έμεινα "παγωτό".Μου την έφεραν από την Ασία με κούριερ μου λέει και θα την έχω εδώ στο εξοχικό για παρεά αλλά και προστασία γιατί έχουμε πολλά κρούσματα ληστειών τελευταία στην περιοχή.!!!Βέβαια θέλει ένα αρνί την μέρα για να χορτάσει αλλά θα δώ τι θα κάνω.!!!!!

Δεν πρόλαβε να τελειώσει την φράση του και είχα φτάσει στην εξώπορτα και φορούσα το κράνος μου.Με πήραν τηλέφωνο από την δουλειά του λέω και πρέπει να φύγω γρήγορα, ενώ ταυτόχρονα "γκάζωνα" τέρμα την μηχανή μου και απογειώθηκα στην κυριολεξία κάνοντας σούζα 200 μέτρα χωρίς να το θέλω.Τι τρομάρα ήταν αυτή που πήρα ρε μάγκες.Δεν με ξαναβλέπει στην Ραφήνα ποτέ και το ίδιο προτείνω και σε όσους τον γνωρίζετε και είστε φίλοι του.!!!!

Καλή τύχη.......

Δεν υπάρχουν σχόλια: