Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

Μια όμορφη χειμωνιάτικη εκδρομή στην ορεινή Αρκαδία.

Στην ορεινή Αρκαδία πέρασαμε το διήμερο μερικοί από το gatonia club.Ξεκινήσαμε από την όμορφη Βυτίνα όπου κάναμε μια στάση για τυρόπιτα και ζεστό ψωμί στον χωριάτικο φούρνο στην πλατεία.Μετά "καρφί" για Δημητσάνα όπου ήπιαμε καφεδάκι σε πολύ ωραίο καφέ της περιοχής και κάνοντας βόλτα στα σοκάκια της.Επόμενη στάση στον ξενώνα στην Ζάτουνα όπου θα διανυκτερεύαμε, αφού ήταν το μοναδικό που βρήκαμε στην περιοχή με την βοήθεια του "Γέροντα" που είναι γνωστός στην περιοχή από το ράφτινγκ.Αφού τακτοποιήσαμε τα πράγματά μας φύγαμε "σφαίρα" για το Χωριό των Κατουνταίων την Παναγιά και συγκεκριμένα για την ταβέρνα του Γιάννη την Ζέρζοβα που είναι πολύ διάσημη.Καλά μιλάμε τέτοια φαί είχα χρόνια να φάω.Τι αγριογούρουνο με κονιάκ ,τι συκωταριά τηγανιτή,τι ντόπιο μοσχάρι με χιλοπίτες,τα "τσακίσαμε" όλα πίνοντας αρκετά λίτρα κρασί από το βαρέλι της ταβέρνας.Μέχρι τις 7 το απόγευμα τρώγαμε και πίναμε και ο άνθρωπος έπαθε την πλάκα του μαζί μας.Με το ζόρι βρήκαμε τον ξενώνα στην επιστροφή αφού είμασταν φουσκωμένοι σαν φίδια και τρεκλίζαμε από το κρασί.Ανάψαμε το τζάκι και αράξαμε μπροστά λέγοντας ιστορίες και κάναμε σχέδια για την βραδυνή μας έξοδο στην Δημητσάνα η οποία δεν έγινε ποτέ αφού το μυαλό μας ήθελε αλλά το κορμί μας δεν ακολουθούσε με τίποτα.Το πρωί μας βρήκε μπροστά στο τζάκι να τρώμε απίθανο πρωινό και πίνοντας καφεδάκι πρίν ξεκινήσουμε την εξόρμηση στο Μαίναλο και σε ένα φοβερό μοναστήρι χτισμένο πάνω στα βράχια μέσα σε μια χαράδρα κάνοντας πεζοπορεία 20 λεπτά.Αφού προσκυνήσαμε πήραμε τον δρόμο για Στεμνίτσα όπου σε ένα πολύ όμορφο πέτρινο τσιπουράδικο πλακωθήκαμε στα τσίπουρα για να μας ανοίξει η όρεξη για αργότερα που θα πηγαίναμε σε "πονηρή" ταβέρνα στο Χρυσοβίτσι.Εκεί είχαμε και τον επίλογο της εκδρομής όπου φάγαμε τρομερούς μεζέδες και ήπιαμε λίγο κρασί αφού έπρεπε να οδηγήσουμε αρκετά χιλιόμετρα για να επιστρέψουμε στην Αθήνα ασφαλείς.!!!!Γύρω στις 6 το απόγευμα πήραμε τον δρόμο της επιστροφής κάνοντας μια στάση στην Τρίπολη για "φραπεδιά" στο χέρι αφού ο οδηγός ήθελε να τονωθεί.!!!!!

Ενα πολύ όμορφο διήμερο όπου εκτός από όλα τα άλλα μας άφησε σίγουρα και κανα δίκιλο στον καθένα μας αφού δεν μπορούσα να κουμπώσω το παντελόνι μου στην επιστροφή.!!!!!

Πάντα τέτοια άτομα και καλή φώτιση σε όλους μας(γιατί την χρειαζόμαστε) σήμερα που είναι των Θεοφανείων.