Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

Punk's not dead!!!


Καθώς πέρναγα τις προάλες από το πεδίο του Άρεως ακούω πολύ δυνατή μουσική και βλέπω μαζεμένα κάτι άτομα με τα μαλλιά σηκωμένα,βαμμένα χρωματιστά και ρούχα γεμάτα καρφιά και αλυσίδες.!!Παθαίνω την πλάκα μου και κάθομαι σε μια άκρη(γιατί φοβήθηκα) και τους χάζευα που χτυπιόντουσαν σαν παλαβοί στο ρυθμό της μουσικής.(ένας θεός να την κάνει μουσική ).Ήταν όλοι ένας και ένας σαν να βγήκαν από ταινία μιας άλλης εποχής.Αναρωτήθηκα μέσα μου,φαντάζεσαι ο γιός μου να ήταν έτσι.!!!Τι θα έκανα.???Θα τον κούρευα με την "ψιλή" στον ύπνο του και θα τον σάπιζα στο ξύλο για αρχή.Μετά θα τον κλείδωνα στο υπόγειο του σπιτιού με ένα κομμάτι ψωμί και λίγο νερό όλη μέρα ώσπου να μου υπογράψει σε δήλωση του νόμου 105 ότι θα γίνει "άνθρωπος''.Αργότερα θα τον έγραφα σε στρατιωτική σχολή να "βαράει προσοχές" όλη μέρα μέχρι να "στανιάρει".

Έλεος δηλαδή τι "φρούτα" ήταν αυτά που είδαν τα μάτια μου.Ειδικά αυτοί οι δύο με τα κόκκινα μαλλιά και τα γυαλιά(βλέπε φωτό) αν δείτε τι έκαναν θα μένατε "παγωτά".!!!Πρέπει να είναι πολύ αδίστακτα άτομα αν κρίνω και από τις φάτσες τους.

Ε,ρε "Θείος Φωτό" που σας χρειάζεται να σας κάνει από τις φάπες να ψάχνετε τρύπα να κρυφτείτε........

Δεν υπάρχουν σχόλια: