Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

O Λουστράκος της γωνίας.


Μάγκες, έχουν σφίξει τα πράγματα στον τομέα της εργασίας και γενικά της οικονομίας στην χώρα μας.Ο κόσμος μένει άνεργος και βρίσκεται σε κατάσταση απελπισίας.Ψάχνει τρόπους να βγάλει τα προς τον ζείν και το μυαλό του φέρνει στροφές όλη μέρα.Έτσι λοιπόν εμφανίζονται επαγγέλματα που είχαν εξαφανιστεί τα τελευταία χρόνια γιατί οι περισσότεροι είχαν πιάσει μερικά φραγκάκια στην τσέπη και ζούσαν άνετα.Στην γωνία λοιπόν κοντά στο σπίτι μου τον τελευταίο καιρό έχει στηθεί ένας λουστράκος με το κασελάκι του και γυαλίζει τα παπούτσια τον περαστικών για να βγάλει το μεροκαματό του.Σας πληροφορώ ότι έχει πάρα πολύ δουλειά αφού κάθομαι και τον χαζεύω από το μπαλκόνι του σπιτιού μου αρκετή ώρα κάθε μέρα.Μου θυμίζει τον Βασιλάκη τον Καίλα στις Ελληνικές ταινίες που βλέπαμε μικροί στην τηλεόραση που έπαιζε τον Λούστρο και μυξόκλαιγε.!!!!!Μόνο που αυτός δεν έχει μαλλιά και είναι εξυπνάκιας αφού πετάει όλο ατάκες και γελάει ο κόσμος.Χθές βέβαια σε έναν τύπο "ντερέκι" μέχρι εκεί πάνω, αφού του γυάλισε τα παπούτσια κάτι του είπε και αυτός τον πλάκωσε στις καρπαζιές και έφυγε χωρίς να πληρώσει.Τι να κάνουμε τα "τυχερά" του επαγγέλματος.Σε μια κουβέντα που πιάσαμε μια μέρα την ώρα που μου γυάλιζε το Timberland μου είπε ότι είχε κάποτε πολλά λεφτά,ήταν στέλεχος μια μεγάλης πολυεθνικής και οδηγούσε ferrari.!!!!Τώρα αλήθεια ψέμματα τι να σας πω.Πάντως για λαμόγιο τον κόβω από το στυλάκι του και πρέπει να "κρατάει" από Θεσσαλονίκη γιατί όλο "τι με λές" και φιλαράκι μου έλεγε.

Πάντως αν τα πράγματα δυσκολέψουν ακόμα περισσότερο σκέφτομαι να πάω να στηθώ δίπλα του και να πουλάω κάστανα,καλαμπόκια και μαλλί της γριάς.!!!!Θα κονομήσω σίγουρα καλό μεροκάματο και θα είμαι και το "πρώτο" άτομο.

Κοίτα ρε που φτάσαμε στον πάτο του βαρελιού και κολυμπάμε στην "μούργα"......

Πάντως εγώ είμαι σίγουρος ότι στο τέλος όλα θα πάνε καλά και θα λιαζόμαστε στις παραλίες όπως παλιά πίνοντας φρέντο και μοχίτο χαζεύοντας τα κολαράκια που θα περνούν από μπροστά μας φορώντας prada γυαλιά και μαγιό billabong.!!!!

Ένας αισιόδοξος blogger.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: