Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

Στην Τζιά για καφεδάκι.


Σήμερα το πρωί χτυπάει το τηλέφωνό μου και ακούω μια γνωστή φωνή να μου λέει."Είσαι να πεταχτούμε μέχρι την Τζιά για βολτίτσα με το καινούριο μου φουσκωτό".Ήταν ο γνωστός πρωταθλητής εντούρο Takis, παιδικός φίλος και αυτός.Δεν άργησα καθόλου να απαντήσω και σε 10' λεπτά ήμουν καβάλα στην μηχανή και έτρεχα "πύραυλος" προς την Ανάβυσσο όπου θα ρίχναμε το σκάφος.Καλά τι να σας λέω.!!!Το φουσκωτό ήταν ένα κίτρινο 9μετρο και μαζί με τον Takis ήταν και άλλα δύο παιδιά φίλοι του "σκαφάτοι" και αυτοί.Μόλις ξεκίνησε και ανοιχτήκαμε κοντά στο νησάκι "Πάτροκλος" άρχισε να γκαζώνει και με δυσκολία μπορούσα να κρατηθώ όρθιος."Σε 35 λεπτά θα είμαστε Τζιά μου λέει" και σανίδωσε το γκάζι όπως κάνει άλλωστε με οτοιδήποτε οδηγεί.Φοβερή αίσθηση να ταξιδεύεις με πάνω από 40 μίλια την ώρα και το φουσκωτό να βρίσκεται σχεδόν στον αέρα. Ο καιρός ήταν ανοιξιάτικος,ιδανικός για βαρκάδα και φτάνοντας στο νησί βρήκαμε και άλλα δύο παιδιά με άλλο σκάφος που είχαν φτάσει πρίν από λίγο και μας περίμεναν.Πίναμε καφεδάκι στο λιμάνι και λιαζόμασταν παρακολουθώντας τα υπόλοιπα σκάφη που έδεναν στο λιμάνι.Η συζήτηση ήταν γύρω από φουσκωτά και ταξίδια και εγώ απλώς κοιτούσα και άκουγα χωρίς να μπορώ να συμμετέχω αφού δεν έχω ιδέα από τέτοια πράγματα και ας έχω δίπλωμα οδήγησης ταχύπλοου ως 12 μέτρα το οποίο απέκτησα δια της πλαγίου οδού ως γνήσιος Έλληνας.!!!
Μετά πήγαμε σε γειτονική παραλία όπου κάποιοι τολμηροί από την παρέα "βούτηξαν" στα γρήγορα για ένα μπανάκι και αφού στέγνωσαν πήραμε τον δρόμο της επιστροφής πριν πέσει ο ήλιος και παγώσουμε.!!!!
Στη επιστροφή το ίδιο σκηνικό με τον Κώστα τον κουμπάρο του Takis να οδηγεί στα όρια και εμένα να είμαι γατζωμένος σαν "γατί" από την τιμονιέρα μην πέσω στην θάλασσα από τα άλματα που έκανε.Στις 4.15 είμασταν στην "γλύστρα" στην Ανάβυσσο και μας τράβαγε το Τζίπ για να μας βγάλει από την θάλασσα.

Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία για μένα αυτό το Σαββατιάτικο πρωινό και θα ήθελα να το ξανακάνω σίγουρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: