Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009

Αναμνήσεις ενός παλιού Heavymetala.!!!!!

Αυτός είναι ένας από τους αγαπημένους μου δίσκους των Scorpions που άκουγα όταν πήγαινα στο λύκειο.Τον βρήκα καθώς έψαχνα κάτι άλλο στην αποθήκη το πρωί και πραγματικά συγκινήθηκα.Μου θύμησε εκείνα τα κυριακάτικα πρωινά που βάζαμε τέρμα το πικ απ με τον "Θούμπο" ακούγοντας Heavy Metal και "γουστάραμε" τρελλά.!!!Χτυπιόμασταν και τραγουδούσαμε και η μάνα μας νόμιζε ότι έχουμε τρελλαθεί και ότι έχαμε μπλέξει με ναρκωτικά και παλιοπαρέες αφού την μουσική αυτή την ακούνε οι αλήτες. Έλεγε ότι εμείς έπρεπε σαν καλά παιδιά να ακούμε δημοτικά και να χορεύουμε ντυμένοι τσολιάδες στον σύλλογο του χωριού τους όπως όλα τα ξαδέρφια μας και όχι να ακούμε αυτούς τους "μαλλιάδες" με τις αγριοφωνάρες και τις κιθάρες που σου τρύπαγαν τα τύμπανα.!!!!Αλλά εμείς δεν πέρναμε χαμπάρι και όλα τα λεφτά μας από το χατζιλίκι τα χαλάγαμε σε δίσκους στο Happening στα εξάρχεια.Αργότερα βέβαια όταν τέλειωσα το λύκειο άρχισα να πηγαίνω στον Γονίδη με τον "Μπούχ" και τον "Γέροντα" φορώντας "τσόχα" σακάκι ψάχνοντας καμιά γκόμενα και τους δίσκους του Heavy Metal τους έβαλα σε μια γωνία στην αποθήκη.Τι να κάνουμε έτσι είναι η ζωή..Αχ!! ωραία χρόνια ξενοιασιάς χωρίς ευθύνες και άγχος.

Ναι ήμουν και εγώ κάποτε Χεβυμεταλάς στα νιάτα μου για όσους δεν το γνωρίζουν.......

Δεν υπάρχουν σχόλια: